Ofte stilte spørsmål

 

Er Sagamarin en del av Sotranot AS?

Ja, Sagamarin.no er en del av Sotranot AS, men i motsetning til Sotranot.no er Sagamarin.no og sortimentet på siden tilrettelagt bedriftskunder. Hvis du kun skal handle som privatkunde og er på jakt etter for eksempel båt og fiskeutstyr finner du et bredt sortiment av dette her: https://www.sotranot.no/

 

Må man være bedrift for å handle på Sagamarin.no?

Sagamarin har betalingsløsning fra Nets, som gjør at du også som privatkunde kan handle på Sagamarin og betale med Visa, Mastercard, Vipps, delbetaling eller faktura (Riverty). Merk at om du velger faktura med denne løsningen blir den sendt til deg som privatperson.  

 

Kan dere sende faktura til min bedrift?

Ja, kunder vi fra før har registrert i vårt datasystem kan få konto på Sagamarin.no og motta faktura til sin bedrift. Ordrer og faktura kan da merkes ved utsjekk med referansenr, navn på bestiller og eventuell kommentar til ordre. Vi kan dessverre ikke sende faktura til bedrift uten en bedriftsavtale/konto. 

 

Hvordan går man frem for å bli bedriftskunde? 

Det er enkelt å bli bedriftskunde; send en forespørsel til ordre@sagamarin.no  hvor du tar med informasjonen under:

  • Organisasjonsnummer
  • Fakturamottak (hvis bedriften ikke kan motta EHF)
  • Navn og e-post til den eller dem som skal ha konto (så mange ansatte som dere ønsker kan opprette bruker)
  • Obs, det kan blir gjennomført en kredittsjekk av bedriften

 

Kan min bedrift få en rabattavtale?

Ja, vi tilbyr rabattavtaler til bedriftskunder (AS) som handler regelmessig. Send e-post til kristian@sotranot.no om en eventuell rabattavtale.   

 

Kan jeg finne fakturaer/ordrehistorikk på Sagamarin.no?

Ja, du finner ordrehistorikk på din side på Sagamarin.no. Klikk på: «Min konto à Ordrehistorikk». Her kan du filtrere på dato, ordre eller fakturanr.

 

Kan jeg endre fra standard leveringsadresse ved bestilling?

Ja, du kan legge til så mange leveringsadresser du ønsker og få ordren levert akkurat hvor du ønsker. Du kan legge til og fjerne leveringsadresser på «min konto à adresser», og deretter velge den leveringsadressen du ønsker ved utsjekks-steget i bestillingen.